Wat anderen over mij zeggen…
Bianca is wat je noemt een pro!
Ze beluistert de vraag, schat in hoeveel werk het is, communiceert dat, bespreekt met je wat er tussentijds gebeurt en gaat snel en doortastend aan het werk totdat de klus geklaard is. In mijn geval was het de boekhouding omzetten naar een ander programma. Ze ondersteunt je als ondernemer door je opties voor te leggen en te adviseren als je er niet uitkomt. Bianca is zowel ondernemer als accountant waardoor je vanuit beide perspectieven advies en hulp krijgt. Alles ziet er piekfijn uit en ook de nazorg is fijn. Bianca is goed bereikbaar en reageert snel en zorgvuldig.
Ik had Bianca graag op zolder opgesloten zodat ze behalve mijn financiën, mijn hele administratie had kunnen doen maar helaas. Ze is eigen baas. En wat voor één!
Ik heb de vooravond van de start van het eigen bedrijf van Bianca meegemaakt. Eigenlijk wist ik dat niet. Des te leuker dat ik haar niet veel later als VA aan onze praktijk mocht verbinden.
Bianca heb ik leren kennen als betrouwbaar, gestructureerd en punctueel. Ze is daarnaast nog gezellig ook en kan gemakkelijk met iedereen samenwerken. Wat niet strookt met wat wel zo zou moeten zijn in een organisatie, stelt zij aan de kaak. Hierom is zij dus ook goed in te zetten op het optimaliseren van processen.
Maar Bianca is ook kundig met punctueel met cijfers. Ik vertrouw een financieel deel van mijn praktijkvoering dan ook geheel aan haar toe. Daarnaast kan ik allerhande vragen bij haar kwijt. Bianca is zelfstandig en leergierig, zoekt dus ook zaken voor mij (of haarzelf) uit en geeft dan een goede terugkoppeling.
Al met al heeft onze praktijk een groei doorgemaakt, mede door de inzet van Bianca.
Ben je dus op zoek naar ondersteuning, dan kan ik Bianca aanraden!
Voor de uitwerking van de evaluatie van ca. 30 deelnemers over een cursus (die ca. 15x per jaar plaatsvindt) met verschillende onderdelen en verschillende instructeurs hadden wij een Formdesk formulier aangemaakt.
Helaas was de output daarvan niet bruikbaar maar wisten we wel dat dit in Excel te doen zou zijn; die kennis hadden wij niet in huis en zijn wij op zoek gegaan naar iemand die ons daarbij kon helpen. Door een eerdere ervaring van een collega zijn wij bij Bianca van Vlijmen uitgekomen.
Na het toesturen van de gewenste output (dit werd voorheen handmatig in Excel ‘ingeklopt’) en het Formdesk formulier is Bianca aan de slag gegaan. Binnen enkele dagen had Bianca het voor elkaar; er zijn verschillende draaitabellen gemaakt en met een duidelijke handleiding is nu binnen nog geen eens 5 minuten de evaluatie gereed voor verzending. Dit is voor ons echt fantastisch want dit betekent een enorme tijdsbesparing.
Het was heel fijn samenwerken met Bianca; zeer doortastend, denkt al 10 stappen verder en gaat voor maximaal resultaat; ik vond het een dynamische samenwerking!
Het is erg fijn om Bianca bij ons team te hebben. Ze is zeer punctueel, vriendelijk, schept overzicht, ziet altijd wat nog gedaan moet worden en geeft snel antwoord op vragen. Bij Bianca kan je altijd terecht als iets onduidelijk is. Als ze het zelf niet weet is ze geneigd het voor je uit te zoeken. Ook denkt ze aan dingen die je zelf soms over het hoofd ziet. Ze is betrokken, open, gestructureerd en een prettig persoon om mee te sparren. Ze kan orde scheppen in de chaos van processen en dit geeft ons meer tijd om aan cliënten te besteden!
Bianca heeft ons geweldig geholpen bij het inrichten van een cruciaal administratief proces bij de oprichting van onze school: de aanmeldingen en bijbehorende kennismakingsgesprekken, inclusief toepassing van voorrangsregels en verwerking van alle gegevens.
Dit heeft zij nu twee jaar met veel toewijding en precisie gedaan. Bianca is ontzettend deskundig, dienstverlenend, professioneel en gestructureerd.
Daarnaast is het een open en toegankelijke gesprekspartner, die vol energie en met de nodige humor plannen zelfstandig omzet in actie en tegenslagen zelfstandig omzet in oplossingen. Sterker nog, Bianca denkt graag mee en helpt ons onze organisatie te verbeteren.
Ook al werkt Bianca op afstand, ze is niet meer weg te denken bij alles wat met Excel te maken heeft op onze school!
Ik had een ‘levend bestand’ nodig voor mijn live podium training. En Bianca kwam met een prachtig document, waarin ik met 1 druk op de knop simpel alle gegevens in kan terugvinden. Niet alleen dat, maar ik kan ook direct zien of ik genoeg plaatsen verkocht heb en wie er door gaat naar de vervolgtraining. Waardoor ik ook financieel overzicht houd.
Bianca neemt je mee op een persoonlijke wijze en luistert heel goed naar wat de wensen en behoeftes zijn.
Vervolgens komt zij met iets terug wat zelfs voor de simpelste leek (ik dus…) makkelijk te gebruiken is. Ik weet bij wie ik moet zijn! En ik beveel haar van harte aan bij anderen!
Ik geef je 5 sterren ?.
Ik ken je natuurlijk wat betreft werk vooral in relatie tot mijn facturatie. Daarin ben je accuraat en duidelijk.
Fijn ook hoe je pro-actief dingen aankaart soms, zoals de nummering van de facturen, die niet persé voor jouw werk van belang zijn maar wel voor ons nadelig effect kunnen hebben.
Als ik vragen heb geef je snel en duidelijk antwoord. Je hebt kennis van zaken.
En ook gezond: je blijft niet oneindig iedereen achter z’n broek zitten en kan mensen op hun eigen verantwoordelijkheid wijzen, zoals het tijdig up to date brengen van het EPD.
Dus: geknipt voor je werk wat mij betreft, en een aardig mens bovendien.
Bianca is betrokken en bevlogen in haar werk. Ze kijkt met haar vlijmscherpe blik graag mee met processen die beter kunnen en dat is echt een aanwinst voor de praktijk!
Ik heb Bianca als coach mogen begeleiden bij haar keuze om voor zichzelf te beginnen met Vlijmscherp Business Support. Daarbij was het overduidelijk dat Bianca echt de passie heeft om ondernemers te ontzorgen. Als ze spreekt over haar ideeën om klanten verder te helpen, dan bruist ze van de energie.
Uiteraard past deze keuze ook bij haar, omdat ze enorm veel vakkennis en ervaring meeneemt. Bianca is een professional. Ze heeft weloverwogen gekozen om met Vlijmscherp Business Support echt datgene te doen wat ze het allerliefste doet. En ik ben ervan overtuigd dat haar klanten dat al in het eerste contact met haar ook zo zullen ervaren.
Bianca is tot maart 2020 verantwoordelijk geweest voor de coördinatie rondom de verhuur van het Muziekcentrum van Muziekvereniging Aurora Driebergen. In die periode heeft zij structuur gebracht in de in eerste instantie ad-hoc aanpak van de verhuur. Dit heeft ze gedaan door het standaardiseren van voorwaarden en contracten, maar vooral ook door het kanaliseren van de communicatie rondom de verhuur.
Door goed aan te voelen wat er nodig is binnen de vereniging heeft ze – digitale – protocollen opgezet die passen bij de aard van de vereniging. Juist dat specifieke maatwerk heeft ervoor gezorgd dat de verhuur toch, ondanks het feit dat primaire focus muziek maken en onderwijzen is, een vaste plaats in de organisatie gekregen.
Veel dank daarvoor aan Bianca die dat met haar pro-activiteit, verantwoordelijkheid, nauwkeurigheid, inzicht en heldere communicatie heeft opgepakt en geprofessionaliseerd.